Neustále táhne k polykání slin, které je téměř pryč

www.preobrazhenie.ru - transformace kliniky - anonymní konzultace, diagnostika a léčba onemocnění vyšší nervové aktivity.

  • Máte-li dotazy konzultantovi, zeptejte se ho prostřednictvím osobní zprávy nebo použijte formulář „zeptat se otázku“ na stránkách našeho webu.


Můžete nás také kontaktovat telefonicky:

  • 8 495-632-00-65 Vícekanálové
  • 8 800-200-01-09 Volný hovor v Rusku


Vaše otázka nezůstane nezodpovězena!

Byli jsme první a zůstali nejlepší!

VYTVOŘTE NOVOU ZPRÁVU.

Jste ale neautorizovaný uživatel.

Pokud jste se zaregistrovali dříve, pak se přihlaste (přihlašovací formulář v pravé horní části stránky). Pokud jste zde poprvé, zaregistrujte se.

Pokud se zaregistrujete, můžete pokračovat ve sledování odpovědí na vaše příspěvky, pokračovat v dialogu v zajímavých tématech s ostatními uživateli a konzultanty. Registrace vám navíc umožní provádět soukromou korespondenci s konzultanty a dalšími uživateli stránek.

Neustále polykat sliny, kdo ví, co by to mohlo být?

Sliny jsou výběrem specifických žláz umístěných kolem čelisti, měly by být průhledné, bez chuti a mírně kyselé. Funkce slin je navlhčit potraviny před polknutím, začíná proces trávení (protože obsahuje enzym amylázu, který štěpí škrob na jednoduché cukry) a působí jako antiseptikum. Sliny zvyšují chuť jídla díky jeho počátečnímu rozpadu cukru, což činí molekuly potravin dostupnější pro chuťové pohárky jazyka.

Sliny se tvoří v příušní, submandibulární (umístěné pod dolní čelistí) a sublingvální (umístěné pod jazykem) žláz. Dva malé otvory na vnitřním povrchu líc jsou vývody příušních kanálků. Mohou být detekovány malým nasáváním a pocitem, jak mírně chladné sliny vstupují do ústní dutiny. Dva

malé laloky se cítí v přední části úst pod jazykem, v nich jsou vývody zbývajících žláz. Funkce žláz je regulována nervovým systémem, je stimulována vzhledem a vůní potravin a dokonce i zvuky doprovázejícími jeho přípravu. Jedná se o podmíněný reflex, jehož studie IP Pavlov udělal hodně (vědec, který si všiml, že experimentální psi začali vykazovat zvýšené slinění, když zvonek zvonil jako signál k jídlu, bez ohledu na to, zda psi byli nakrmeni nebo ne). Když je jídlo v ústech, jiné nervové reflexy způsobují, že žlázy nadále produkují sliny.

Hypersalivace (zvýšené slinění)

Zvýšené slinění je nejčastěji spojeno se zvýšenou citlivostí na pachy a chutě. K tomu obvykle dochází během febrilních stavů a ​​během těhotenství v důsledku zvýšení citlivosti nervového systému v důsledku přehřátí nebo uvolnění hormonů. Poškození nebo bolest v ústech, stejně jako u zubů u kojenců nebo u nemocných starších lidí, je také

zvýšené slinění. Jakékoliv onemocnění nervového systému, které narušuje kontrolu nervových impulzů, může stimulovat slinění. Tyto stavy jsou obvykle pozorovány při Alzheimerově chorobě a neuromotorickém onemocnění. Dyspepsie (bolest v horní části břicha) a další problémy spojené s trávením mohou zvýšit sekreci v celém gastrointestinálním traktu, včetně ústní dutiny.

Chuť a vůně se mohou snížit kvůli špatným návykům, jako je kouření a stálá konzumace příliš kořeněných nebo příliš sladkých potravin. Chuťové bradavky si zvyknou na silné chemické účinky, nevšimnou si slabších chutí. Odmítnutí těchto návyků umožňuje chuťovým pohárkům znovu získat citlivost během několika dní, ale nadměrná stimulace se silným chutí může vést k nadměrnému slinění.

• Při delším zvýšeném slinění byste měli kontaktovat svého lékaře nebo specialistu, abyste zjistili příčinu tohoto stavu, který může být léčitelný.

• Periodické záchvaty mohou být zmírněny užíváním homeopatického léku Mercurius při ředění 6, čtyři pilulky čtyřikrát denně po dobu tří dnů.

• Intenzivnější homeopatická nebo bylinná léčba by měla být předepsána lékařem pro další metody léčby po diagnóze, protože potlačení příznaku „sušením“ může skrýt časné příznaky onemocnění, které je snadnější léčit v raných stadiích (například onemocnění dásní).

• Některé léky, zejména chemoterapeutika, mohou vyvolat zvýšené slinění v důsledku nervového systému nebo krevního oběhu, což způsobuje podráždění slinných žláz.

• Falešné slinění může nastat ne kvůli zvýšené exkreci, ale kvůli obtížím polykáním, obvykle kvůli neuromuskulárním onemocněním, která je obtížně vyléčitelná.

Chci neustále polykat

jako stará neurotika řeknu, zapomenout na cestu do fór o všem, zpočátku se vám bude zdát, že dostanete úlevu, že tady jsou ti, kdo mi rozumějí, pak to bude ještě horší, je tu kontingent whinerů a vy se stanete totéž, a tím se problém bude řídit hlubší.

A líbí se mi to) cool! Tam jsou vysvětlení a specialista.

Publikováno dne 10.10.2016 12:02
---------------------------------------------
Obecně jsem pochopil, Zhorik. Ale je to jako v každém fóru.

Publikováno dne 10.10.2016 12:12
---------------------------------------------
Pokud píšete o sobě. nebo jen napsat odpovědi na to, co víte. a pořád. I charakter se bohužel mění (Sharper je hotový. Ano, mohu to označit.

Přidáno 10/10/2016 12:15
---------------------------------------------
Na pankreatitidu. zdá se, že všechny whiners řídil strach. (

Jak odstranit časté polykání slin během úzkosti?

Ano, je to osvědčená metoda, funguje to docela dobře.

Mezitím se trochu pohněte od počítače, posaďte se rovnoměrně a pohodlně a pět nebo šest minut zavřete oči, ale soustředěte svou pozornost na krk. Vdechněte a vydechněte a soustředěte se na hrdlo. A za pět minut napište o svých pocitech. Ale nespěchejte, abyste otevřeli oči, jen cítíte, jak a co se děje v krku. Za sedm minut odepsáme. Zavřete oči.

Zevnitř je pocit tlaku, prasknutí. Vypadá to jako bílý středně tvrdý hrudek, na úrovni Adamova jablka. Pokud se zaměřujete na dýchání a pokračujete po povzdechu, chvíli to projde.

Víte, možná na podvědomé úrovni, porovnávám s filmem v krku. V mém dětství měl otec na pozadí závislosti na alkoholu epilepsii. Teď už není naživu. Jen z toho důvodu, že od ostatních neexistovala žádná přátelská pomoc. Máma vždy vzala lžíci a vystrčila jazyk a možná odstranila pásku (nepamatuju si), může to být strach, že dostanu tuto nemoc? Nevím! Jen si vzpomněl.
Tady to není vždy se mnou, ale s agitací. I když zažívají, pláčou, jsou podobné pocity stlačení hrdla

Možná, že pokud se vám podaří uklidnit bez sedativ, bude to mnohem snazší. Tam je určitá metoda pro toto, nazvaný TKK, budu psát o tom trochu později.

Problém je v tom, že žiji v malé vesnici. Karaoke bary nejsou. V domě kultury se zabývají pouze dětmi. Nějak jsem tam trochu pracoval při práci s dětmi. Bylo mi řečeno, že dobře zpíváte na naší úrovni. (Dům kultury v obci) Proto, jak to je, není nikdo, kdo by nikoho požádal o cvičení.

Obecně řečeno, protože jsem na mateřské dovolené, a abych se znovu vydala na zkoušku, nemám nikoho, kdo by opustil své dítě s hmotností 1,9 g. Příští měsíc půjdeme na zahradu.
Z tohoto důvodu jsem z posledního vystoupení odmítl, nikdo nemůže odejít a stále s každým nezůstane.

Ksenechka1991, navzdory krátké době spolupráce jsme se dotkli poměrně závažných kořenů problému. Chcete-li jít dál, musíte pochopit, na jaké úrovni jste připraveni dále pracovat.

, Cvičíte to paralelně s ostrým vdechnutím a dotekem jazyka na patro a postupně externě přijít na to, co chceš.

V tuto chvíli jste napsali dostatek k vyřešení problému na všech úrovních. Hlubší studium interně eliminovat nejen fyzické. ale i skryté psychologické příčiny této obtíže. Obvykle je však efektivnější při osobní terapii s Vámi zvoleným odborníkem. Samozřejmě můžeme dosáhnout dobrého výsledku ve formě této demo konzultace, ale budeme potřebovat trochu více času a úsilí.

Když jsem se rozhodl, co v naší práci potřebujete, napište mi o tom. Před komunikací!

Pro začátek, o technice sedace. Trvá to 3-4 minuty, než ho provede něco důležitého, například výkon.

Běží takto:
1) na každém výdechu (hladká inhalace s nosem, výdech ústy) si člověk může mentálně představit, že trojúhelník vydechuje z úst ve formě páru, který jde dopředu (jako kouřové prstence od kuřáků). Spusťte tyto výdechy, trojúhelníky potřebují 5-7.

2) pak si místo trojúhelníku představujeme, že vydechujeme páry ve tvaru čtverce 5-7 krát.

3) po vypršení čtverců si lze představit, že my, udržujeme-li stálé dýchání (hladké vdechování nosem, vydechování ústy), vydechujeme páru ve formě kruhů. Počet exspiračních kruhů není přesný. Zpočátku budou kruhy vypadat jako ovály, a když se stanou hladkými a harmonickými, bude to znamenat, že takový „sedativum“ fungoval. Popište své pocity a "pojďme" dále.

Zkoušel jsem techniku, jen bez vzrušení, moc jsem si nevšiml. Možná rozptýlení.
Musíme chvíli počkat!

A o tom snu. Možná je to znamení, že je čas přestat zpívat.
Škoda, že jsem neměla žádné jiné vážné záliby
Nebo nezpívat písně jiných lidí. Samozřejmě tam byly myšlenky o mé vlastní, ale je velmi obtížné ji realizovat

№47 | Sen byl, že jsem mluvil, a najednou se zlomil kabel u mikrofonu. Hudba je vypnuta.
Pak skupina vyšla, která vlastně zpívá tuto píseň, a oni začali pokračovat zpívat to. [/ quote napsal:

Při čtení jsem měl pocit, že jste v rozpacích, protože někdo může zpívat tak, jak má, a ne tak, jak zpíváte. A sen zde je vhodnější interpretovat zezadu. Zpívali ty, jejichž píseň = znamená, byli tam ti, kteří to v první řadě dělají lepší, a za druhé, mají právo zpívat, jako by to bylo na rozdíl od tebe. Vypnutý zvuk = hlas zmizel.
A pokud správně rozumím, spánek může říci, že jakmile začnete cítit uznání od ostatních, okamžitě to vede k velkému vzrušení, dokud hlas nezmizí. A zdá se, že jde o nějakou nešťastnou řeč, kterou jste kdysi měli.

[citace = №39 | u242680 | Ksenechka1991] Bylo mi řečeno, že dobře zpíváte na naší úrovni. (Dům kultury v obci) Proto, jak to je, není nikdo, kdo by nikoho požádal o cvičení.

Zpěv tě činí šťastným, a to je dobrý důvod k tomu, abychom se posunuli dál tímto směrem.

Mám pro tebe další otázku. Získáváte pomoc a podporu svého manžela? Cítíte se vedle něj chráněni?

Je snadné žít s kusem v krku?

V prvním blogu jsem mluvil o tom, jak jsem se poprvé seznámil s IRR a úzkostnými poruchami. Článek se jmenuje Jak začala moje noční můra. Byla to opravdu noční můra: první projevy dystonie, první strach ze smrti, neustálý strach z opakování panických útoků atd. To se nezastavilo ani po zahájení průzkumu a obecně pozitivní výsledky testů nebyly zcela zbaveny strachu a úzkosti.

Nějak nepostřehnutelně, a dokonce nejpravděpodobněji „jen jeden krásný den“, jsem cítil přítomnost takzvaného „komatu“ v krku. Něco brání, něco tahá, něco je špatně... To nebolí, ale zároveň to hodně brání. To neinterferuje s polykáním jídla, ale zároveň se cítí velmi silně při polykání slin. Někdy je to velmi silně „rekvizity“, někdy je to trochu snazší...

O několik dní později, během příštího záchvatu paniky (pak byly vyjádřeny v ostrém nedostatku vzduchu a nepříjemných pocitech za hrudní kostí), jsem cítil, že jsem nemohl usrknout. Jako kdybych „zapomněl“, jak to udělat. Zdá se, že silou myšlenky se snažím udělat, ale nakonec se nic nestane. Tj ne úplně nic, ale během 2-4 sekund, pak neuvěřitelné úsilí může trvat doušek. A tyto problémy s polykáním na očích se staly více a více zřetelnými a projevovaly se stále častěji. Každá taková „neúspěšná“ douška začala způsobovat paniku, kterou bylo možné zvládnout neuvěřitelným úsilím. No, plus neustálý kus v krku...

Musím popsat, jaký seznam různých nemocí jsem našel na mém místě? Hity byly samozřejmě rakovina hrtanu a jícnu. Lékař tyto pocity vysvětloval křečemi jícnu na pozadí IRR a přítomnosti HH. Věřil jsem, že jsem volajícího přijal, ale problémy neodcházely. Po dalším „problémovém hltanu“ se vrátily myšlenky na rakovinné onemocnění. Na internetu se ve většině případů „hrudka v krku“ interpretovala jako projev neurózy a úzkosti. Ale ani v tomto, s ohledem na délku pocitu a úplnou neměnnost symptomů při užívání různých sedativ, jsem tomu zvlášť nevěřil.

Ale pak jsem upozornil na sotva znatelný fakt: v dopoledních hodinách, jakmile jsem se probudil, za doslova půl minuty jsem v hrdle necítil žádnou hrudku. Žádný nepohodlí v jícnu, nic takového! Ale pak se začaly znovu probouzet a znovu se objevily pocity komatu. A tak skoro každé ráno. Inspirovala alespoň určitou naději na nervovou povahu těchto pocitů.

Konečně jsem se přesvědčil o neuro-psychologické povaze „hrudky“ a pocitech „těsnosti jícnu“ po kruhové sprše. Ano, to byla kruhová sprcha, která rozptýlila mé myšlenky o vážných onemocněních, alespoň v krku a jícnu.

Jakmile se do mého těla začaly stékat stovky vodních toků, jakmile tyto malé jehly doslova začaly vrtat kůži, byl jsem tak napjatý, že jsem musel kousat zuby do bodu bolesti. Upřímně jsem nečekal takový efekt ze zdánlivě neškodné kruhové duše. Ano, a na zdravého člověka, tento postup je nepravděpodobné, že dohnat takovou hrůzu, bude to jen hezké. Ale v té době jsem zřejmě byl tak napjatý, nervy byly tak „holé a vyčerpané“, že sprcha měla na mě bombový efekt. A po tříminutovém „mučení“ se všechno najednou zastavilo! Voda je vypnuta, procedura je u konce. Když jsem si to uvědomil, byl jsem tak ostrý a tak uvolněný, že se mi točila hlava. A nejzajímavější je, že jsem najednou cítil, že v krku není žádná knedlík, nebyl tam žádný pocit „šrotu v jícnu“, za hrudní hmotou nebyla žádná gravitace... Najednou jsem si vzpomněl na dlouho zapomenuté pocity... velmi známé, ale vzdálené pocity... ZDRAVÉ ZDRAVÉ.

Potřebuji říct, jak jsem byl šťastný? V jednom okamžiku jsem byl uzdraven! Byl to skutečný zázrak! Zázrak, který trval jen několik minut...

Jakmile jsem vyšel na chodbu, jasně jsem cítil, že jícen se vracel na své obvyklé místo, když rostl, jak začal „stárnoucí“ jícen, když mě houževnatá obruč začala mačkat hlavou, a pak znovu „zapomněla, jak polknout“. Byla to skutečná hanba!

Ale! Uvědomil jsem si, že všechno není tak špatné. A to byla hlavní věc! Abych vám řekl pravdu, čekal jsem na zítřejší postup a doufal jsem, že se to stane znovu a budu se znovu cítit jako zdravý člověk alespoň po dobu několika minut, ale bohužel se to znovu nestalo.

Naděje však zůstala a víra v uzdravení se objevila. Nechť není rychlá a snadná, ale léčení. A to je hlavní věc!

Nyní je však čas hovořit o záchvatech paniky, které jsou satelitem vegetativní cévní dystonie.

Komentáře (z archivu):

Maya 12/06/2013
Dobrý den, Edward! Před nějakým měsícem jsem náhodou narazil na váš blog - ano, také jsem na něj „závislý“!))) Jste skvělý kolega, který vám nabízí sílu a čas na udržení takové politicky informativní stránky. Chtěl bych se vás zeptat na to, co vás přirozeně nejvíce trápí - to jsou problémy s polykáním (totiž, jako kdyby jste zapomněli, jak polykat), byly doprovázeny dalšími příznaky „roto-krku“ (stres, bolest v ústech, v jazyku atd.) a jak dlouho s vámi zůstali - to jsou symptomy. Mnohokrát děkujeme za vaši odpověď!

Doc (autor) 12/06/2013
Dlouho jsem měl problémy s polykáním, přesné pocity už byly poněkud vymazány, ale pokud si vzpomínám, nebyly zaznamenány žádné znatelné bolesti ani jiné pocity.
Všechno vypadalo, jako by někdy hrdlo chytalo křeč, což narušovalo obvyklé a bezstarostné polykání slin. Snažíte se napít, ale nefunguje to, hned druhý pokus, třetí... Nejsilnější pocit strachu, jste podkopáni a vyskočíte, nakonec se vám podaří napít se. Hrdlo jako někdo jiný. To by se mohlo stát několikrát za sebou. Mírné, ale znatelné potíže s polykáním by mohly trvat několik hodin. Celou dobu jsem nepřetržitě cítil, jak se mi v krku objevil kus krku.
Současně, když se napijete vody, budete vždy bez problémů polykat.
To nějak připomíná.
Musím říct, že někdy „zapomínám, jak polknout“. Někdy dokonce skočím, je to tak nepříjemné. Ale projde rychle. To se nyní děje jen zřídka, naštěstí :)

Maya 12/08/2013
Dobrý den! Děkuji za odpověď! Jsem teď uprostřed, jak předpokládám já a můj neuropatolog, IRR je celá parta, všechny symptomy, které mohou být. Přirozeně, já se také nadechnu hledáním dalších „vážných“ nemocí. Další otázkou je, zda jste si vzal lék jako Atarax. Pokud ano, co o něm můžete říct. Faktem je, že jsem to týden přijímal, necítil jsem žádné zvláštní výsledky, ale dnes jsem byl tak otřesen záchvatem paniky, tepem, nevolností, napůl slabým a pak krutým otkhodnyakem. Myslím, že - reakce na Atarax.

Doc (autor) 12/09/2013
Ne, Mayo, nebral jsem atarax. Nejsem zastáncem farmakologie vůbec a užíval jsem (zejména dřívější) léky pouze tehdy, když jsem „zcela vymačkal“. Ale pokud je mi známo, atarax je psychotropní a sedativní lék, takže reakce je možná.
Když dojde ke zhoršení a svazek symptomů se rozpouští v plné kráse, je velmi obtížné určit, od čeho se ve skutečnosti zhoršuje. Můžete se pokusit zkontrolovat lék zrušením a obnovením drogy, v zásadě, pokud se objeví poškození, když znovu začnete užívat tento lék, můžete „odepsat“ všechny hříchy pro lék a zkusit změnit lék.
Obecně platí, že být zapnutý, to vše projde brzy! :)

Květen 12/09/2013
Děkuji moc za podporu. Velmi s vámi souhlasím, a to je celá a složitost - tolik jakékoli nemoci (mírně řečeno), že není možné určit, co a co. Navíc pocit, že jsem jediný s doktorem - vypadá na mě tak překvapeně a upřímně, dokonce i s určitým rozhořčením, nechápe, jak mi tak dobrou léčbu přidělila, ale nepomůže mi to, ale mé tělo také odmítá přijmout!))) A INSISTERY K POKRAČOVÁNÍ PŘÍJEMU. Stejný Atarax. A zároveň zrušil jmenování dalšího specialisty - terapeuta. Chci se vás zeptat. Zastavili jste prudký nárůst krevního tlaku antihypertenzivy? Terapeut mě jmenoval slovy LIFE enalapril, stejně jako její slova, pokud je hypertenze, je to navždy. Ale až do posledních dvou měsíců byl můj tlak vždy stabilně nízký a každý byl ohromen mým elegantním pocitem při tlaku 90 až 70 ° C. Jednoho dne jsem se náhle stal hypertonikem. Ano, a neurolog enalapril kategoricky zrušil. Ale ani jsem se k ní nedostal Atarax !;))) A tady jsem zpravidla ve ztrátě - farmakologii se mi nelíbí, až do posledního, co vůbec nic nepřijímám, ale tady je to tolik, a ten vylučuje druhého a mé tělo nic nepřijímá. nic, alespoň ze všech jmenování, zatím nic nepomohlo. Měli jste to a jak jste tento problém vyřešili? Navštivte pár dalších specialistů a vytvořte třetí linii léčby. Omluvte mě, pokud jsem poněkud rušivý, nechápu svůj stav v nejbližším okolí - takže to, co vás otřásá - se stáhnete a uklidníte, a pokud se neuspokojíte. Teď tě trápím!)))

Doc (autor) 12/09/2013
Rozumím vám naprosto dobře, dál do lesa, tím méně porozumění, dokonce i od velmi blízkých lidí. A od lékařů, tím více...
O tlaku a antihypertenziv - nikdy jsem neměla trvalý vysoký tlak. Když jsem byl jen zashtormilo spasmodic útoky vysokého tlaku, ale spíše krátké. Řekněme, že jsem neměl čas na konečné rozhodnutí o užívání pilulky, tlak sám o sobě poklesl.
A teď je můj krevní tlak buď normální, nebo poněkud snížený, takže často přemýšlím o tom, jak ho zvednout :)
Pokud jde o celoživotní diagnostiku hypertenze, nesouhlasím. Ve většině případů - ano, nebudete se ho zbavit. Například pokud je hypertenze způsobena vazokonstrikcí způsobenou aterosklerózou nebo chronickým onemocněním ledvin. Pokud však tlak stoupá v důsledku měnícího se cévního tónu, pak se často vyskytují případy vymizení záchvatů hypertenze. Spolu s problémem cévního tonusu, hypertenze zmizí

Marat 12/20/2013
Ahoj, autor! Jmenuji se Marat! Po přečtení tohoto článku jsem okamžitě rozpoznal tytéž příznaky, které se ve mně objevují, ve své přírodě jsem spíše nešťastný člověk a většina mých nemocí je způsobena špatným výhledem a negativním postojem vůči sobě. dva měsíce jsem začal cítit v krku komatu (na křižovatce hrdla s klíční kostí), první dva měsíce se jednalo o drobné oeschscheniya, ale pak se začala skutečná noční můra, která vtrhla dovnitř, takže jsem nemohla spát pět nocí v řadě. šel do laury rover a říkal, že všechno je normální, dali směr ultrazvuku štítné žlázy, zkontrolovali a všechno bylo v pořádku, prošel jsem tomografií hrtanu, zde taky všechno je normální, faktem je, že mám refluxní ezofagitidu, která může takové pocity poskytnout. Byl jsem předepsán lék s odborníkem, aby se potlačil reflux, zatímco pocit komatu v mém hrdle zůstává.V budoucnu si myslím, že bych měl jít přes EGD.
Prošel jste nějaké testy, například FGD a jaký je váš zdravotní stav právě teď?
Díky předem.

Doc (autor) 12/21/2013
Marat, po dvou měsících zmizely moje pocity komatu v krku. Také jsem dostal ezofagitidu, nějakou dobu jsem bral cerucum, ale pocit těžkosti neprošel. Je těžké říci přesně, co ovlivnilo, ale teď se mi zdá, že všechny mé symptomy se zmenšily a zmizely ve stejnou dobu, kdy jsem se stále více a více uklidňoval a věnoval méně pozornosti všem těmto dobrodružstvím.
Nebo možná, že je unavený z toho, že je nemocný do té míry, že se stal téměř všemi stejnými...
A teď téměř totéž: zpočátku nejsilnější kardioneuróza, bolest na hrudi, noční bdění atd. Po nějaké době se trochu uklidnil a okamžitě prošel lisovacím tlakem za hrudní kostí a PA

Marat 21.12.2013
Ano, když jsem začal s touto hrudkou v krku, probudil jsem se v noci z nedostatku vzduchu a silného tlukotu srdce, jako by mě někdo strašně vyděsil, když se díváte očima zdravého člověka, všechno se zdá být tak jednoduché, nebojte se a to je všechno... ale ne, to nefunguje))
Přeji Vám všechny vaše nemoci, abych prošel úplně as nadcházejícím novým rokem!

Doc (autor) 12/21/2013
Když jsem byl poprvé zbit, nikdy jsem neměl v noci PA. Četl jsem na fórech, že lidé z PA jsou v noci často zbiti a mysleli si, že mě B B zachránil. Ale „ve druhém příchodu“ jsem zažila, jaké noční PA jsou. Nějak jsem o tom napsal další opus :)
A vy, Marat, nemůžete onemocnět, dobře!
Vím, jak těžké je uklidnit, stále ne vždy úspěšné...
Šťastný nový rok!

Maya 12/25/2013
Ahoj všichni! Marat, nejspíš máte také mnoho fór a uvědomil si, že se ukazuje, že je tolik lidí s „hrčky v krku“. Ano, a je to EXISTUJÍCÍ, protože to opravdu není život, ale boj o existenci. Váš stav je mi také velmi dobře známý - a zpočátku všechno nebylo tak akutní, a pak skutečná noční můra, když ovládáte každý doušek, a skutečnost, že ve vědomí je pochopení, že se musíte jen uklidnit, ale nemůžete se uklidnit a že všichni lékaři v jejich částech nenajdou patologie, a že předepsaná léčba ještě nepřináší úlevu. Byl jsem s tím čtyři měsíce. Chci vás jen podpořit!))) Například, mimo jiné, stále se obávám zejména toho, že jiní tvrdohlavě nedokážou pochopit, co je to nemoc - je jasné, kdy srdeční infarkt, mrtvice, apendicitida, pankreatitida, dobře, jiné - ano, to je vážné, mělo by se s ním zacházet, ale nic vás neublíží, ale skutečnost, že se něčeho obáváte, je nepřiměřená - tak vám psychiatr pomůže - to je vše ((. Doufejme v to nejlepší, Negativně tvrdohlavě odolat a naučit se, aby ho nenechali do svého života, dobře, a jak se říká, pokud je pacient velmi chce žít - lék je zde bezmocný.))) Šťastný Nový Rok všem - nové štěstí, nové zdraví, nové pozitivní emoce! Děkujeme autorovi Eduardu Nikolajevičovi za blog. )))

Doc (autor) 12/25/2013
Autor má mnohem víc na psaní, ale zatím bohužel není čas. Myslím, že po NG se bude pohybovat...
Včera jsem opět "zapomněl, jak polykat", i když teď to trvá maximálně 5-10 sekund, pak stlačený doušek a všechno je v pořádku. Hlavní věc není být vystrašený :)

Irina 01/04/2014
Dobrý den, mám stejný problém, že se něco dotýká mého hrdla, roubíku, tam, kde se zvyšuje tlak, tlukot srdce a nedostatek vzduchu, jako kdybych se dusil v krku, jako by se něco dotýkalo, že se něco dotýká a já se dusím, polykání je stejné jako bych zapomněl, jak obecně polykat celý soubor

Elmira 03/01/2014
A já mám to samé: hrudku v krku, je to, jako by se mé ruce ovinul kolem a uškrtil, jídlo je uvízlé.Všeobecně platí, že slova nemohou popsat tyto strašné pocity, zatímco ta nejstrašnější panika je tak unavená. že jeden takový nyní chápu, kolik lidí trpí touto špínou... Přeji všem, aby se zbavili tohoto strašného problému a zhluboka se nadechli toho, co jsem snil a sám... S.S. Kdo někdy bral Ametriptyline dlouho?

Doc (autor) 03/02/2014
Ano, je tu spousta lidí „s kusem“, mnohem víc, než si dokážete představit. Navíc, spousta lidí ani neví, že problém je spíše ne v gastrointestinálním traktu, ale psychosomatické, takže putují mezi kancelářemi na klinice v neúspěšném hledání žaludečních léků.
Pro antidepresiva: Amitriptylin - popis a recenze.

Elmira 03/02/2014
Jsem jen unavený z toho, že jsem seděl na pilulkách a bez nich nemůžu, pocity hrdla jsou horší než PA Mám 26 let, mám jedno dítě, které chce druhé, ale obávám se, že takovou špínu, že nemůžu ani stát na druhém místě. I když doktor říká, že to všechno odejde, bude se zotavovat Od roku 2010 trpím, rád bych pustil znovu a znovu, zdá se, že síly zde skončí a vydrží to všechno. Tato neuróza je velmi obtížné žít plně...

Kirill z Grodna 03/24/2014
Dobrý den, už mám někoho jako 8 měsíců! Šest měsíců pil antidepresivum zvané Stimulotton, ale nebylo to lepší. měnící se nálada: jeden týden - chci létat, jít, ale kdo to ještě má, příští týden - strašná sociální fobie, všechno se třese, obávám se jít někam. Během této doby jsem trochu na ulici, všechno se stalo nezajímavým, cítím se bez života, jako umělec komatu. Věřím, že budu někdy schopen se zotavit, ale teď jsem šel k neurologovi a ona psala sedativa a sedativa. Je mi 18 let, jen rok přijetí, ale nic nechci. Hrozný stav. Téměř vždy cítím strach, úzkost, jen sedět doma a dívat se na televizi. a stále zabraňuje velkému hromadění slin v ústech, člověk musí často polykat, nevím, kam ho mám dát. ústa jsou jakoby necitlivá a je těžké mluvit s lidmi, musíte neustále polykat sliny. Řekni mi něco, co má být. co jiného zkusit?

Kirill z Grodna 03/24/2014
a navíc se vždycky zhluboka nadechnu, což nemohu udělat. často zívá, jako by se snažil dýchat.

Kirill z Grodna 03/24/2014
Autor, ty se také zotavíš! Nechte všechno pracovat pro vás))) Právě jsem si myslel, že jste již zdravý.

Doc (autor) 3/25/2014
Eh... Kdybych byl vyléčen... Jen jsem se naučil vyrovnat se s takovými problémy, jako je hrudník v krku a potíže s polykáním. Pokud jsou tyto problémy způsobeny psychologickými faktory (a ve většině případů to je), pak je podle mého názoru téměř nemožné ji vyléčit, a to i s antidepresivy. Můžete se naučit méně, než se na něm zdržet, a pak vše postupně postupuje, antidepresiva mohou pomoci s tím, ale podle mého názoru byste měli začít brát je pouze jako poslední možnost, když prostě nemáte sílu vydržet.

Za přání - mnohokrát děkujeme! A přeji vám, abyste se rychle zbavili problémů. Všechno bude v pořádku s vámi, v tom věku se můžete zbavit čehokoliv!

Bohužel neexistuje univerzální lék av tomto případě to nemůže být. Psychika a citlivost je pro každého jiná. Mohu vám poradit, abyste se obrátili na psychoterapeuta, ale je zde také zádrhel: potřebujete běžného odborníka, a ne toho, kdo okamžitě napíše AD, který, pokud to nefunguje, ho nahradí dalším a tak dále.

Snažte se dělat vlastní školení a NLP, přínos tohoto tématu je plný materiálů v síti. Z vlastní zkušenosti řeknu, že když jsem začal zkoušet vlastní hypnózu a relaxaci - podařilo se mi zbavit se několika podobných problémů (například kardionurózy).

Kirill z Grodna 03/25/2014
Díky za (jistě) užitečné tipy! Všechno nejlepší pro vás! Žijte s lehkostí!) Zdraví pro vás ze samotného Běloruska. )

Kirill z Grodna 03/25/2014
Řekněte nám něco o relaxaci, co to znamená? Co to zahrnuje?

Doc (autor) 03/26/2014
Zde jsem psal o této metodě: naučit se relaxovat

Tatyana 14.4.2014
Dobrý den! Teď mě to trápí, vyléčili jste "hrudku v krku"?

Doc (autor) 14.4.2014
Už jsem se zmínil v komentářích, že jsem se zbavil hrudky v krku. Pokud se jedná o psychologický problém, je třeba přistupovat k léčbě komplexně. Je nutné dát do pořádku nervový systém a v komplexu. V důsledku toho zmizí specifické pocity, jako je například kóma v hrdle.

Alina 05/01/2014
Dobrý den! Moje „koma“ pocity přišly s těhotenstvím. V mém případě postihly hormony. I když IRR od dětství. 14 let leželo v neurologii, zpočátku mě bolela hlava, točila jsem se, brala prášky. ve věku 20 let se nemohla nadechnout, útoky v noci, 2 roky nebyly životem. A to vše kvůli pouličnímu švábovi, který v Soči vejde do domu a postele, kde jsme odpočívali, seděl na polštáři, obrovská nákaza. Lékaři jako modrotisk, belatamenal, piracetam, atd. :) ale v mém životě tam byl tibetský lékař, měl průběh terapie a po dobu 6 let, dýchám.. Pouze těhotenství posunulo rovnováhu, ale myslím, že dočasně. Všichni říkali před ním, změnili svůj postoj, charakter a všechno je v pořádku :) je to snadné říct! Zdraví! Díky za článek!

Nasken 05/03/2014
Také mám neurózu, nemůžu polykat. Jedl jsem přes deštník, co jsem dělal šest let

Doc (autor) 05/03/2014
Abych byl upřímný, ani jsem si nemyslel, že bych se mohl tak hluboce a tak dlouho... „hrůza!
Tentokrát jsem se toho velmi bál, vždy když jsem měl problémy s polykáním, měl jsem problémy s husí kůže a adrenalinem. Pak jsem si na to trochu zvykl, začal jsem se bát, a tak se tyto pocity začaly objevovat méně a méně a pak prakticky zemřely.
Ale občas, docela zřídka, dochází k druhému porušení polykání. Nepříjemné kurva

Tanya 05/25/2014
Dobrý den, trpím stejnými příznaky jako autor na rok. Po mnoho let jsem žil v nešťastném manželství, které zcela vyčerpalo nervový systém. A loni jsem se rozvedl a odešel do zahraničí se svým dítětem k bratrovi. Tady jsem očekávala další silný stres (nechci o tom mluvit) a proti tomuto pozadí začal mizet reflex polykání. Nemohl jsem polknout sliny, jen jsem zapomněl, jak to udělat. Trvalo to několik vteřin. V těch vteřinách mě panika přehnala, sliny konečně polkly, uklidnily se, ale to samé se opakovalo mnohokrát. Myslela jsem si, ale asi po týdnu jsem měla velký tlak, zavolali sanitku. A druhý den, všechno se stalo znovu, a to vše bylo doprovázeno těžkou slabostí, závratí a depersonalizací. Necítil jsem se. Všechno, co se stalo kolem, jsem sledoval ze strany. Bylo to hrozné. Šli jsme do nemocnice, protože polykání s neustálým polykáním a rozhovorem jsem klopýtla nad slovy a když jsem říkala, že to začíná být nedostatek vzduchu, zalapal jsem po dechu. První byla podezření na mrtvici, kterou v nemocnici odmítli CT a MRI, stejně jako další testy, jako například srdeční ozvěna, Dopplerova sonografie cév krku, fluorografie a krevní testy. O den později byl propuštěn s diagnózou neurózy a antidepresiva na seleksu a trupu Xanax. Po 4 měsících jsem prakticky nevyšel z postele, pomalu jsem zemřel. První dny jsem měl silný strach ze smrti a pocit, že jsem se zbláznil. Lidé, bylo to hrozné. Když se na mě valila, běžel jsem a vstával pod studeným vzduchem klimatizace. A za sekundu jsem byl pustil. Plakala jsem, pomyslela jsem si, že jsem se zbláznila. Prakticky jsem nemohl chodit, po celou dobu, kdy jsem byl ve stavu slabosti, v mé duši jsem neuzavřel dveře na zámku, vždycky jsem měl strach, že bych omdlel. Postupně, na pozadí drog, depersonalizace, strachu ze smrti a pocitu šílenství. Ale stále, polykání reflex zmizel a tam byla velká slabost s závratí, plus tlak zvýšil téměř každý den. A tak jsem konečně šel k neurologovi. S ní jsem udělal EEG, rentgen s baryem, krevní test na myasthenia gravis. Všechno se ukázalo jako čisté. Když jsem se vzdal antidepresiva, vzal jsem jen Xanax. Ale změnila ho na neurontin, který mě částečně vyvedl z tohoto strašného stavu. Mizející slabost, závratě, reflexní polykání zmizí nyní velmi zřídka. Začal jsem pracovat. Celkově však problém zůstává nevyřešený. To se děje s hrdlem, které, jak se říká, není perem popisovat..... Cítím se dobře a najednou, z žádného důvodu vůbec, je v hlavě silné napětí, to samé v krku, zjevně křečovité svaly a začínám „nepolykat“, z napjatého krku začíná bolet, během napětí v hlavě, největších slabinách, se zdá, že umírám. Zřejmě jde o křeč krevních cév. Ano... MRI sken odhalil krční osteochondrózu a kýlu mezi c4 a c5. Řeknu všem lékařům, že by to mohl být důvod, ale oni potřásnou hlavou dohromady, říkají, že s největší pravděpodobností budu mít bolest v ruce. Ještě v Americe, doktoři. A teď uplynul rok, trpím každý den, často jsem i plakal při práci :))))). Práce je tvrdá, já jsem velmi unavený a můj stav se zhoršuje z přepětí. Snažím se najít jinou práci a nemůže. Ukázalo se, že práce je velký problém. A musíme pracovat, jsem s dítětem sám, nedávají nám žádnou podporu, ani nám nic nedávají, protože dítě se nenarodilo s USA. Druhý den byl opět u neurologa. Řekla, že se objevily nové příznaky - někdy necítím levou ruku, nohy jsou stále slabší. Řekla, že mám podezření na ALS, dobře, a že existuje neustálá rýma, bolest v krku. Doporučila, aby zkontrolovala reflux, a pak zřejmě uděláme EMG. Upřímně nevěřím v čistě neurotickou povahu našeho špatného zdravotního stavu. V každém případě musí existovat specifické příčiny, strhávání těla, paraziti, dehydratace, kouření, alkohol, hodně kávy. Když jsem měl první útok, přestal jsem kouřit. Po 20 letech kouření jsem se rozhodl a od té doby jsem nekouřil ani jednu cigaretu. Alkohol nikdy nepil. V jídle dávám přednost zeleninové saláty a zeleninové pokrmy spíše než maso. Ale nemůžu přestat pít kávu, a to je hrozné. Zde je kronika mé nemoci v průběhu roku. Jedna věc je jasná, hledejte příčinu, nevinte vše na údajně nevinnou PA. Snažím se jíst hodně ovoce a zeleniny, beru vitamín B komplex, hořčík, piju hodně vody (což jsem ještě neudělala). Někdy dělám čištění střev ricinovým olejem. Chci vyčistit několik dní v řadě, ale pracovní režim to neumožňuje. A ze všeho nejvíc si přeji očistit tělo hladem podle Marvy Ohanianové. Ale pro to je nutné nepracovat dva měsíce, což je v mém případě nemožné. A požadavek na autora napsat o změnách ve vašem blahu.

Alex 05/25/2014
Ahoj všichni.. I já nevím, kde začít.. Slzy se valí.. Nemůžu dál žít takhle.. je to knedlík v krku, potíže s polykáním, karcinofobie zůstane po zbytek mého života.. i 32goda a já se cítím tak líto sám za sebe.. co kde hledat pomoc?!

Doc (autor) 05/25/2014
Hmm, když jsem se snažil obchodovat na blogu, jak to vidím, spousta nových lidí se zahleděla. Lidé jsou noví a problémy jsou staré. Nějak to dopadá...
Přečetl jsem si příběh Tatiany - ani nevím, co říct... Na jedné straně se vždy snažím rozveselit své čtenáře a neuzavřít svůj snot a dokonce ani sbor, ale na druhou stranu chci říct, že se mi to stává ještě horší. Ale přesto jsem příznivcem optimismu, i když dodržovat tuto pozici není snadné.
Pokud jde o můj současný stav, budeme předpokládat, že všechno je více či méně. Všechno, včetně zdraví, je relativní. Takže ve srovnání s loňským rokem je všechno mnohem lepší, ale pokud si pamatujete stát před začátkem všech mých dobrodružství - mírně řečeno, „tak zdravý stav“
Pouze teď se stane, že se stane jeden odpad... Čas plyne, vzpomínky na to, jak jsem se cítil, dokud se IRR postupně nevymažou, a na určitou známku „dobrého zdraví“, který byl dříve vnímán jako „špatný“, již byly přijaty.
Nejsou žádné problémy s problémy s polykáním, někdy, možná jednou nebo dvakrát za měsíc, jsou zde další kmeny, ale nezaměřuji se na ně.
Někdy se to otřásá, někdy až do krajní míry, když se zdá, že si už umírá ruce vedle něj, ale netrvá dlouho, díky bohu.
Mimochodem, okamžitě jsem si vzpomněla, jak jsem se minulý rok chytila, když jsem narazila na rozhovor, občas jsem našla slova s ​​obtížemi a každou půlhodinu jsem se zbláznila. Také jsem si myslel, že buď mrtvice nebo roztroušená skleróza. Trvalo to pár dní po návštěvě neurologa, až poté věřil, že neuróza by se mohla v takovém rozsahu projevit.

Tanya 05/28/2014
Tak se snažím nevenovat pozornost, doufám v to nejlepší. Byl jsem to já, kdo tu tu snotu odmítl, ale v reálném životě nikdo nikdy neuhodl, jak moc se cítím. Můj bratr mi od samého začátku nebral vážně a nemám tady žádné další příbuzné. No, vidí, že jdu do práce, s ním nepadnu, myslím, že všechno se zdá být v pořádku. A já si nestěžuju. Nikdo. Lol. Takže musíte se zde podělit na internetu, s těmi, kteří jdou přes to samé, kteří chápou, mohou něco poradit. Mimochodem, chtěl jsem se vás také zeptat... Píšete, že byly podezření na roztroušenou sklerózu, ale byli na ALS? Raději tě chci. Domnívám se, že zdravý životní styl o 50% může zlepšit náš stav a stav každého pacienta, pokud nemoc není příliš daleko.

Doc (autor) 05/28/2014
Podezření nedosáhlo ALS, i když vím, co to je. Ano, myslím, že každý, kdo má zkušenosti, zná všechny hlavní choroby s povinným fatálním výsledkem :)

Diana 05.29.2014
Dobrý den, autor blogu !! se stává klidnějším po přečtení vašeho článku a uvědomil si, že nejsem jediný, kdo má s tímto „kusem v krku“ - nějaký druh mystiky.. je těžké uvěřit v psychosomatiku.. Jsem od přírody podezřelý člověk. Září loňského roku… najednou, z ničeho nic, se v mém hrdle objevil nepochopitelný pocit... pocit přilepeného kusu plastového sáčku... tomu nevěnoval pozornost, myslel jsem, že to projde, ale po pár dnech se všechno zhoršilo kvůli mému důrazu na hrdlo.. tento pocit ztěžoval.. běh běžel na ORL lékaře.. to po mém zkoumání jsem byl diagnostikován s „chronickou faryngitidou v remisi“, navrhl výplach a lízátka.. a to byl začátek mého hledání příčiny mé hrudky v krku, jako začarovaný kruh.. Dal jsem biochemickou analýzu krve a moči, štítné žlázy, analýzy cukru, žaludek fgds, rengen s požitím barya všechno je normální.. tady je už 10 měsíců.. mé trápení.. bylo u nejlepších otringologů města, až do Lor-oncologist.. kromě faryngitidy nic vážného.. permanentní PA, rummaged přes celou síť o tom kusu v mém krku.. Už trpím rakovinou-fobie.. seděl na A D a bez úlevy.. ale jsem mladý 31 let.. milovaný manžel.. práce..2e dcery.. Chci žít celý život.. Byl jsem u všech lékařů, všichni pokrčí rameny.. říkají, že mám neurózu.. nevrapotolog diagnostikován VSD podle smíšeného typu.. výsledek léčby je nula.. udělal MRI krční páteře.. Osteochondróza je přítomen, ale lékař nenašel obecné spojení.. tady je medicína 21. století.. co dělat dál ?! jak žít s tímto ?! nevysvětlitelné pocity v mém krku.. vzlykání v noci.. člověk mě uklidňuje všemi možnými způsoby. Stále potřebuju děti.. abych se naladila pozitivním způsobem.. ale věřte mi, že mě to dostane s velkými obtížemi.. jedno plus, cítím se skvěle, když spím.. nic vás nevadí.. musíte se ráno probudit a popíjet sliny všechno šlo na nové.. díky vám za tento blog od autora.. takže nejsem jediný.

Maya Zhmakina 05.05.2014
Dobrý den, moji milí kolegové v neštěstí! Četl jsem příběhy Tatiany a Diany - dívek, nebudu ani vyprávět svůj příběh, protože vaše plné vystopování je stejné a strašný strach ze všech nemyslitelných nemocí a tlaku a chronického předvědomí a depersonalizace a, dobře, bez něj, protože se také stal začátkem všeho - KOM V TROKU. Nebo spíš jeden den (a den byl opravdu krásný a nepředvídal nic špatného) nemohl polknout, jako by zapomněla, jak to udělat, a zaměřil se na to, proto další nemožnost a strach z polykání získal katastrofickou chronickou formu. Začalo to v září 2013. S různým úspěchem pokračuje až dodnes, VUT... Ale jakmile jsem si vzal paralelu mezi mými myšlenkami a fyzickou kondicí, situace se začala vyrovnávat s velmi malými kroky. Najednou jsem se najednou ocitl a přemýšlel, že kdybych neustále přemýšlel o problému s polykáním, nebo kontroloval polykání, nebo si přečetl hrozné diagnózy související s porušením polykání, pak se mé zdraví zhoršuje. Pokud ale nedobrovolně nechám všechno jít náhodou, rozptýlit se, zapomenout na problém na chvíli (například, jak jste si všimli, tento problém mi ve snu nevadí). A pak jsem se začal nutit, abych se rozptýlil. Násilně. Cítím se špatně, zdá se, že v tuto chvíli zemřu, a já se nutím pokračovat v tom, co dělám, a také zvyšuji břemeno. Neříkám, že mám všechno super-duper-wow, ale, jak řekl Doc, když neporovnáváte se stavem zdraví, který jste měli před nemocí, ale s vrcholem nemoci, teď je to mnohem lepší! A více optimismu, pozitivního postoje. I při vážných fyziologických onemocněních závisí regenerace na infuzi pacienta, na touze zotavit se. A my, neurotici, musíme počítat pouze s naším postojem. )))

Vitaly 333 06/01/2014
Ahoj milí kolegové v neštěstí. Trpěl jsem tento blbost (KOM IN THE THROAT) téměř rok. Všechny stejné pocity jako vy. Rozumím vám dokonale, chápu váš stav. Prvních šest měsíců pro mě bylo peklo. Nechtěl jsem žít. Všechny tyto tresty za náš neuspořádaný postoj k jejich zdraví. Naše tělo protestuje proti neúctě k němu. A čím je starší, tím déle a těžší bude obnovení. Od 6 měsíců do... Vše záleží na vás. Jsem vděčný za tuto nemoc a donutila mě zvednout zadek z pohovky a zabývat se fyzicky i psychologicky. Radikálně jsem změnil svůj životní pohled na život, začal jsem sportovat a přestat kouřit a pít. Začal se držet blíž k Bohu a věřím, že mi také pomohl. A doporučuji, abyste šli do chrámu a prosili Boha o odpuštění hříchů. A ve vašem životě jsme velmi zhřešili.
Hlavní věcí není zavěsit nos a všechno projde. Vypadni z hlavy, že máš vážnou nemoc. by vás poslal k nejvážnějšímu vyšetření. To je vše na psychologické úrovni. a to není fatální. Dlouho jsem na internetu hledal, co to je a jak s ním zacházet. Ale někdo opravdu neví, a pokud se někdo zotavil, není to nikdo, kdo o tom nechce mluvit, protože se bojí, že se tento stav vrátí, pokud si to budou pamatovat. Musel jsem si znovu přečíst spoustu literatury jak v knihovně, tak na internetu a učinil jsem nějaké závěry. Jak jsem to všechno pochopil na podvědomé úrovni. Čím méně o tom přemýšlíte, tím rychleji to jde. Je nutné vyčistit podvědomí. Jakoby říkala, paměť negativních emocí (energií) je obrazně plná a musí být odstraněna a odstraněna z podvědomí. Pokusím se vám pomoci zbavit se podvědomí. A to vše se děje jednoduše a spolehlivě. O týden později se budete cítit lépe. A po pár měsících tvrdé práce se zotavíte. To vše zdarma. Jak to udělat, bude to trvat spoustu času, než sem napíše. Potřebuji nějaký čas na nahrávání videa a jeho umístění na disk Yandex. Okamžitě říkám, že to bude mé doporučení. a aplikovat je nebo ne, je vaše právo. Přeji vám všechno dobré zdraví. Uvidíme se brzy.

Ekaterina 02.06.2014
Dobrý den! Takové příznaky byly po celý rok, a pak úplně zmizely, lze říci, jeden den, a byly nahrazeny neméně příjemným, neustálým dýcháním a napětím vlevo v oblasti solárního plexu, čekám, možná v průběhu roku, brzy, a to se změní na něco jiného))

Catherine 12.06.2014
Diano, dobré odpoledne. I yench vme stejné jako vy, a stejné roky, a děti 2... napsat vsh email-budeme spolu. Teď letím do Izraele, abych navštívil lékaře...

Catherine 12.06.2014
Můj e-mail je [email protected]

Vitaly 333 13.06.2014
Konečně jsem našel čas napsat krátký článek. Video nebylo možné nahrát, protože režisér se mnou není moc dobrý. Níže je odkaz na disk Yandex, kde najdete vše, co potřebujete. http://yadi.sk/d/FCX-0C1wRrXf5
Pokud máte nějaké dotazy, napište mi na poštovní schránku [email protected], než vám mohu pomoci.

Elena 07.24.2014
Mám stejnou mezeru. Začátek průzkumu. Trpím od května. A v různých stpeni jde. Tady je zvýšená krční lymfatická uzlina. Vyrobil ultrazvuk štítné žlázy v pořádku. tam jsou změny, ale nejsou významné.. Obávám se, že onkologie. protože lymfatická uzlina je zapálená. i když předtím byla zima. možná kvůli nachlazení. Stručně řečeno, strach se převalil a je větší než já. Kdysi jsem se probudil a necítil nic před večeří.. teď se cítím doslova po 5 minutách probuzení. EGD zítra. o polykání, je to vtipné, ale to je to, jak to vzniká, doslova na vteřinu, pocit, že nemůžete polykat.